زن بودنت را به رخم نکش

.....................



زن بودنت را به رخم نکش

زن بودنت را به رخم نکش !!!

اینجا در میان این همه گرگ های مرد نما،

من شانه هایم را برایت کوه کرده ام.

تو اشک میریزی و راحت میشوی و من،،،

هر روز بغضم ، پوست می اندازد.

آری من مردم.

من از سلاله آدمم،

و چه زود تاریخ کهنه می شود.

من از بهشت برای چه رانده شدم؟

من حرف خدای خویش را برای چه زمین نهادم؟

هان؟

من از بهشت و نعمت هایش گذشتم،

تا تو را به آرزوی سیب برسانم.

من همان مردم !!

من همانم که به خاطر وسوسه شیطانیت،

پی خروج از بهشت را به تنم مالیدم.

من مرد وسوسه های توام...

دیگر زنانگی ات را به رخم نکش،

سیب گواه همه این مردانگی من است...



نظرات شما عزیزان:

nafas joon
ساعت18:11---15 شهريور 1394
wow

زندگیـــــــــــم امیــــنه
ساعت18:11---15 شهريور 1394
یــِڪے دوتــا نـیس چــالـہ چــولــہ ها وَلــے لــَطـمــہ نــِمـیـزَنــہ بـــہ حــالِ خــوبـــہ ما


finish
ساعت18:11---15 شهريور 1394

یه وقتایی لازم نیست طرفت آدم باشه ... همین کافیه وفادار باشه ...


عـزیــزدلـ خــآنومـش
ساعت18:10---15 شهريور 1394
حالم از این دنیا بهم میخوره اه اه اه


الهه
ساعت18:09---15 شهريور 1394
matalbt aliy h

هستی مهران فر از مشهد
ساعت18:04---15 شهريور 1394
عالی بود

الی
ساعت13:14---15 شهريور 1394
واووووووووووووووووووووووووو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: دلنوشته ، ،
:: برچسب‌ها: جملات زیبا, اس ام اس های عاشقانه, جملات عاشقانه,

نوشته شده توسط مهدی افشارزاده در یک شنبه 15 شهريور 1391

و ساعت 10:50



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by mahdiiyar ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




این وبلاگ صرفا جهت راهنمایی،مشاوره و اطلاع رسانی ساخته شده است.آشنایی با قوانین پناهندگی زیر نظرسازمان ملل




دلنوشته
گوناگون
جملات ادبی
عکاسباشی
کاتاتونیک
زندگی زیباست
جملات و عکس نوشته های الهام بخش و زیبا برای زندگی
پاراگراف کتاب
اشعار
احمد شاملو
حكيم عمر خيام نيشابوري
سید محمدحسین بهجت تبریزی (شهریار)
پروین اعتصامی
قیصر امین پور
فریدون مشیری
ایران همیشه سبز
تونل زمان
فوتبال یعنی
ستاد مبارزه با چرندیات
به سوی دموکراسی
رگا
هیچ
مهدیاریسم
یک کلام حرف حساب
سبک زندگی
آلزایمر
کپشن خاص
کاف
دیالیکت




مهدی افشارزاده




آیا حذف اکانت مشکل ریپورت را حل می کند؟
اینستاگرام؛ چگونه فالوور بیشتری جذب کنیم؟
چرا «فاطما گل» این قدر پرطرفدار است؟
ربات های تلگرامی که شما را همه فن حریف می کند+ آموزش
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تریبون تنهایی من و آدرس mahdiiyar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












تنهایی , جملات زیبا , اس ام اس های عاشقانه , جملات عاشقانه , عکس , خیانت , عاشقانه , طبیعت , منظره , بوسه , بغل , رومانتیک , جملات زیبا,اس ام اس های عاشقانه,جملات عاشقانه , عاشقی , دلنوشته ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 243
بازدید دیروز : 105
بازدید هفته : 521
بازدید ماه : 517
بازدید کل : 47035
تعداد مطالب : 1223
تعداد نظرات : 232
تعداد آنلاین : 1