انتظار

.....................



انتظار

 

قدم هایم برای رسیدن به تو

تند می شود

قلبم تندتر میزند

همه چی سریع می گذرد

جز زمان

انگار باز با من سر ناسازگاری دارد

کاش تمام شود

این ثانیه های انتظار

برای به اغوش کشیدنت

لحضه شماری می کنم



نظرات شما عزیزان:

aram
ساعت1:21---8 بهمن 1393
خيلي زشته که راجع به من دروغ ميگيي
بي انصاف تر از تو نديدم.من با همکلاسيم رابطه داشتم وقتي يک دقيقه تو دانشگا الکي نميموندم
وقتي شماره منو حتي دايي خودمم نداره چون تو خاستي عوضش کنم
چ روابطي تو کلاس داشتم ک از لحظه اول تو واتسو لاين با خوددت حرف ميزدم
عجب رووابطط قشنگي ... ک طول ترم ۳ بار رفتم بيرون
هيچ دختري رو پيدا نميکني که تو شهر غريب بيرون نره اما من خريدد ميوه مو شادي انجام ميداد
اينا گفتن نداره چون اگه ميفهميدي جا نميزدي
زشته اگه نگي کي خواست جددا شيم و چطور جدا شديم


وبلاگت رو مرورگر تبلتم بود ک اومد وبلاگت
به خاک مادربزرگم (که حتي ميگفتي چرا ماددربزرگت ک 5ماهه فوت شده رو دوس داري) قسم ديگه پامو تو وبلاگت نميذارم


سناتور
ساعت1:32---5 بهمن 1393

چقد دلم برا خوب بودناش تنگ شده
بعد مدتها دارم ب روزاي خوبمون فکر ميکنم
آهنگ بسيار زيبايي بود.از گوگل البته دانش کردم
اوايل جداييمون برام مهم نبود
ولي الان بدجوري حسوديم ميشه به اوني که باهاشه
اگه اندازه اي که مراقب من بود مراقب اونم باشه،همون اندازه براش وقت بذاره من چيکار کنم؟
درست نيست و منن ديگه بچه نيستم اما هر شب دعا ميکنم رابطه شون به هم بخوره

 

admin

ببخش ، ولی از نظر تجربه میگم تو دوستش نداشتی

دوست داشتن و عادت کردن دقیقا مثل غیرت و تعصبه

همون جور که غیرت و تعصب با هم فرق دارن ، دوست داشتن و عادت کردن(وابستگی) هم با هم فرق دارن

اگه دوستش داری پس باید به خاسته اش احترام بزاری و بزاری با کسی باشه که خودش دوست داره و به جای آرزوی جداشدن باید براش آزوی خوشبختی کنی

مخاطب منم ، تحت عنوان رابطه اجتماعی با هم کلاسی هاش بود و ...

شاید 10 روزه من ازش جدا شدم

گذاشتم بره و به کاری برسه که خودش دلش میخاد . رفتنی رو نمی تونی اسیر کنی



سناتور
ساعت23:50---4 بهمن 1393

ليلا يه آهنگ ميخونه
کاشکي بد بودي عزيزم ميشد از يادم بري...
اين يکي از غمگين ترين آهنگاس برام هرچند با ريتم شادش ميرقصن

 

admin

دقیقا ، آهنگ خیلی تلخی ه

تو قسمت موزیک وبلاگم ، یه آهنگ هست از علی پیشتاز و سمیر

حتما گوشش کن



سناتور
ساعت23:32---4 بهمن 1393

هيشکسو پيدا نکردم که مث اون دوستم داشته باشه
حسرت اون روزا رو ميخورم
با هرکسي تو اين چهارسال حرف زدم مثل اون نتونستم دوسش داشته باشم
حسرت گذشته رو ميخورم که چرا مفت مفت از دستش دادم
مشکل ما اين بود وقتي که بايد عاشقي ميکرديم رو تو دعوا گذرونديم
اين باعث شده تو ۴ سال گذشته فقط به اين فکر کنم که دليل اصلي جداييمون چي بوده
شادي که لياقتشو داشت رو الان داره و اين خوشحالم ميکنه هرچند من الان کارم غصه خوردنه

 

admin

حسرت نخور ، هیچکسی از آینده اش خبر نداره

آدم موفق کسی ه که از گذشته درس بگیره و آینده اش رو بسازه

دعوا ، اساس بیشتر مشکلاته ، ولی باید به خودت بیای

برای خودت زندگی کن

به جای فکر کردن به دلیل جدایی ، سعی کن خودت رو باور داشته باشی

ارزش آدم ها به اطرافیاشونه ، لیاقت می خاد دوست داشتن کسی . ولی هر کسی لایق دوست داشتن نیست

 



سناتور
ساعت22:12---4 بهمن 1393

ياد سال 90 خودم ميفتم که يه عشق ساده رو بخاطر سادگى خودم باختم
وگرنه الان شايد بچه هم داشتم
با کارايي که تهش بخاطر عاشق بودن بود اما راهشو درست نميدونستم گند زدم ب زندگيمون
ديگه داره ميشه چهارمين سالى که جدا شديم
حسرتشو ميخورم ک بفهمم واقعا چي شد که اينجوري شد
اعتراف ميکنم هنوزم عاشقانه قلبم براش ميزنه حيف که مال يکي ديگه شده
وقتي فهميدم گند زدم که مال يکي ديگه شد

 

* مهدیار*

با سلام

مشکل اینجاست که در بیشتر موارد این قانون رو فراموش می کنیم که دلیلی نداره ما هر چقدر کسی رو دوست داریم ، اون طرف هم همون قدر ما رو دوست داشته باشیم. برای کسی کیلومترها میدویم در حالیکه هنوز قدمی به سوی ما برنداشته .

با گذشته زندگی کردن یعنی مرگ تدریجی ... باید فراموش کرد .البته نه همه قسمت ها . باید یاد بگیریم که برای خودمون زندگی کنیم

شاد زندگی کردن حق همه ست



سناتور
ساعت19:25---4 بهمن 1393
اي استوايي زن تنت آتش
سرماي دنيا را نميفهمى
برف از نگاهت پولکى خيس است
درمانى ها را نميفهمى
درمانگى يعني تو اينجايي
من هم همين جايم ولي دورم
تو اختيار زندگي داري
من زندگي را سخت مجبورم


سناتور
ساعت19:19---4 بهمن 1393

سلام
مطالب وبلاگت خيلي دلنشيننن
چون مشخصه حرفاي دلته
موفق باشي دادا

 

با سلام

حرفای دل ی ه که بد باخت از کسی که انتظارش رو نداشت

ممنونم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: دلنوشته ، ،
:: برچسب‌ها: دلنوشته, تنهایی, عاشقی, دلم گرفته,

نوشته شده توسط مهدی افشارزاده در شنبه 4 بهمن 1393

و ساعت 18:57



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by mahdiiyar ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




این وبلاگ صرفا جهت راهنمایی،مشاوره و اطلاع رسانی ساخته شده است.آشنایی با قوانین پناهندگی زیر نظرسازمان ملل




دلنوشته
گوناگون
جملات ادبی
عکاسباشی
کاتاتونیک
زندگی زیباست
جملات و عکس نوشته های الهام بخش و زیبا برای زندگی
پاراگراف کتاب
اشعار
احمد شاملو
حكيم عمر خيام نيشابوري
سید محمدحسین بهجت تبریزی (شهریار)
پروین اعتصامی
قیصر امین پور
فریدون مشیری
ایران همیشه سبز
تونل زمان
فوتبال یعنی
ستاد مبارزه با چرندیات
به سوی دموکراسی
رگا
هیچ
مهدیاریسم
یک کلام حرف حساب
سبک زندگی
آلزایمر
کپشن خاص
کاف
دیالیکت




مهدی افشارزاده




آیا حذف اکانت مشکل ریپورت را حل می کند؟
اینستاگرام؛ چگونه فالوور بیشتری جذب کنیم؟
چرا «فاطما گل» این قدر پرطرفدار است؟
ربات های تلگرامی که شما را همه فن حریف می کند+ آموزش
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تریبون تنهایی من و آدرس mahdiiyar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












تنهایی , جملات زیبا , اس ام اس های عاشقانه , جملات عاشقانه , عکس , خیانت , عاشقانه , طبیعت , منظره , بوسه , بغل , رومانتیک , جملات زیبا,اس ام اس های عاشقانه,جملات عاشقانه , عاشقی , دلنوشته ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 105
بازدید هفته : 322
بازدید ماه : 318
بازدید کل : 46836
تعداد مطالب : 1223
تعداد نظرات : 232
تعداد آنلاین : 1