.....................



 

ﺗـــــﻮ ...
ﺩﺭﮔﯿﺮِ ﻣﺴﯿﺮے ﮐہ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺭفتے ...
ﻣــــﻦ
ﻫﻤﺎﻥ ﭘﻞ ﺷﮑﺴﺘہ ےِ ﭘﺸـــــﺖِ ﺳﺮﺕ ..
ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﻡ
ﻏﺮﻭﺭ ﭘﺎﻫﺎﯾــــﺖ ﮐہ ﺷﮑﺴﺘہ ﺷﻮﺩ
ﺑﺮﺧﻮﺍھے ﮔﺸﺖ...!!



:: موضوعات مرتبط: دلنوشته ، ،

نوشته شده توسط مهدی افشارزاده در سه شنبه 13 مرداد 1394

و ساعت 3:25


☜↺نِگـاهَتــــ بـِه آن بــالا بـاشَـد تــا دِلَتــــ

اَز آدم هـــای ایـــن پـاییـــن نَگیــــرَد↻☞



:: موضوعات مرتبط: دلنوشته ، ،

نوشته شده توسط مهدی افشارزاده در سه شنبه 13 مرداد 1394

و ساعت 3:25


زنـכگے را اشـڪے
بیش نمے כانم
پس بگذار با
اشـڪ چشمانم بنویسم
כوستت כارҐ


:: موضوعات مرتبط: دلنوشته ، ،

نوشته شده توسط مهدی افشارزاده در سه شنبه 13 مرداد 1394

و ساعت 3:20


 

❐ بــ؏ْـضـىّ وقـْـتـآ باسً بـِرى ➠

♝ جــلـُـوىِ بــَ؏ـضـًـیـْآ وآیْــسًــىّ ⇫

₪ لــُـپًــُــوُטּُ ُ بــٍـِڪٍــِشــٌـىّ❣

✵ بـــَ؏ْـכ بـًا لـَـبّـخـًـَـنـْـכ ヅ

【 بگى 】

◣☜ رو ٱ؏ـــْصًــ ــابــى لًـــجن ☞◢َ



:: موضوعات مرتبط: دلنوشته ، ،

نوشته شده توسط مهدی افشارزاده در سه شنبه 13 مرداد 1394

و ساعت 3:20


دانلود آهنگ جدید حامد بهداد به نام سرو چمان

Download New Music Hamed Behdad – Sarve Chaman

 دانلود آهنگ حامد بهداد به نام سرو چمان

 

http://newdl3.presssong.ir/1394/Mordad/06/Hamed%20Behdad%20-%20Sarve%20Chaman.mp3



:: موضوعات مرتبط: ، ،

نوشته شده توسط مهدی افشارزاده در سه شنبه 13 مرداد 1394

و ساعت 3:15


دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام بزار بگیرم دستاتو

Download New Music Morteza Pashaei – Bezar Begiram Dastato

این آهنگ یکی از کارهای قدیمی مرحوم پاشایی میباشد که تا بحال پخش نگردیده بود و بصورت رسمی پخش نشده است

 دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام بزار بگیرم دستاتو

 

http://newdl3.presssong.ir/1394/Mordad/07/Morteza%20Pashaei%20-%20Bezar%20Begiram%20Dastato.mp3



:: موضوعات مرتبط: ، ،

نوشته شده توسط مهدی افشارزاده در سه شنبه 13 مرداد 1394

و ساعت 3:14


دانلود آهنگ جدید علیرضا قربانی به نام بی تو

Download New Music By Alireza Ghorbani – Bi To

( تیتراژ پاپانی سریال “تنهایی لیلا” )

 تیتراژ پاپانی سریال “تنهایی لیلا" با صدای علیرضا قربانی

 

http://newdl3.presssong.ir/1394/Mordad/07/Alireza%20Ghorbani%20-%20Bi%20To%20(Tanhaeiye%20Leila)%20%5B128%5D.mp3



:: موضوعات مرتبط: ، ،

نوشته شده توسط مهدی افشارزاده در سه شنبه 13 مرداد 1394

و ساعت 3:14


دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی به نام من عاشقتم

Download New Music Saeed Kermani – Man Asheghetam

 دانلود آهنگ سعید کرمانی به نام من عاشقتم

 

http://newdl3.presssong.ir/1394/Mordad/06/Saeed%20Kermani%20-%20Man%20Asheghetam%20(Ft%20Omid%20Fazeli%20&%20DJ%20Ali%20A2).mp3



:: موضوعات مرتبط: ، ،

نوشته شده توسط مهدی افشارزاده در سه شنبه 13 مرداد 1394

و ساعت 3:14


دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام خاطره بازی

Download New Music Masoud Saeedi – Khatereh Bazi

 دانلود آهنگ مسعود سعیدی به نام خاطره بازی

 

http://newdl3.presssong.ir/1394/Mordad/07/Masoud%20Saeedi%20-%20Khatereh%20Bazi.mp3



:: موضوعات مرتبط: ، ،

نوشته شده توسط مهدی افشارزاده در سه شنبه 13 مرداد 1394

و ساعت 3:13


دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام وای دلم

Download New Music Saman Jalili – Vay Delam

 دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام وای دلم

 

http://newdl3.presssong.ir/1394/Mordad/07/Saman%20Jalili%20-%20Vay%20Delam.mp3



:: موضوعات مرتبط: ، ،

نوشته شده توسط مهدی افشارزاده در سه شنبه 13 مرداد 1394

و ساعت 3:12


 

تنها، سرد، تاریک | نقد و بررسی بازی Kholat

 

تنها، سرد، تاریک | نقد و بررسی بازی Kholat

هرسال در کنار عناوین بزرگ، شاهد بازی‌های مستقل زیادی هستیم که هرکدام دارای نقاط قوت و ضعفی هستند. در ادامه به بررسی بازی Kholat، محصولی از استودیو مستقل IMGN pro که به تازگی منتشر شده است می‌پردازیم. با ما همراه باشید… .

 

 

روایت کوهستان اسرار آمیز: (این قسمت حاوی تصویری است که ممکن است دیدن آن برای همگان مناسب نباشد).

داستان بازی برگرفته از یک رویداد واقعی است که محور اصلی آن، سفر ۹ کوهنورد به منطقه خولات، بخشی از کوهستان اورال روسیه می‌باشد.

مدتی می‌گذرد اما خبری از آن ها نمی‌شود. به همین منظور گروهی برای بررسی به آن منطقه اعزام می‌‍شوند، گزارشی که تیم بررسی ارائه می‌دهند، حاکی از مرگ مرموز تمام کوهنوردان است. یکی از افراد صورت او به طور کامل خورد شده بود،فرد دیگری زبان وی از کام کنده شده بود و فردی دیگر بدون هیچ جراحت خارجی در اثر تشعشعات رادیواکتیو مرده بود. بقیه کوهنوردان نیز هر کدام به نحوی تسلیم مرگ شده بودند.

 

مدت ها از این قضیه می‌گذرد اما همچنان مرگ آن ها به عنوان یک راز باقی مانده است و فقط نظریه هایی احتمالی درباره این حادثه ی مخوف مطرح شدند که هیچکدام به طور کامل نمی‌توانستند این واقعه را توجیه کنند. عدم وجود مدارک کافی و دلایل قانع کننده درباره نحوه مرگ آن ها، این واقعه را به افسانه ای محلی تبدیل کرده است که بین مردم پیچیده است.

اما جای شما در این داستان کجاست؟ شما در نقش یکی از افرادی که برای بررسی این واقعه به منطقه خولات رفتند بازی را دنبال می‌کنید و در این مسیر با اتفاقات جالب و اسرار آمیزی مواجه می شوید (برای جلوگیری از اسپویل شدن داستان بازی، توضیح بیشتری از روند داستان بازی نمی‌دهم.)

کوهستان خسته کننده:

اگر با توجه به داستان بازی، انتظار یک گیم پلی هیجان انگیز و ترسناک را دارید، باید به شما بگویم که زیاد امیدوار نباشید، زیرا بازی در بخش گیم‌پلی از تمامی بخش های دیگر آن ضعیف تر عمل کرده است که در ادامه به بررسی این نقاط ضعف میپردازیم.

اولین نقطه ضعف بازی که میتوان به آن اشاره کرد، نبودن هیچگونه فعالیتی جز راه رفتن دربازی است. شما در بازی عملا کاری جز راه رفتن نمی‌کنید، شما باید با توجه به مسیر هایی که پیش روی شماست راه خود را به سمت مقصد بعدی پیدا کنید و به حرف های صدایی عجیب که با شما صحبت می‌کند که هویت آن هم معلوم نیست، گوش کنید. درطول مسیر یادداشت هایی از کوهنوردان پیدا می‌کنید که محتوای آن ها معمولا وصف روز و شرایطی بوده است که با آن مواجه بوده اند واین یادداشت ها هیچ انگیره ای به شما نمی‌دهند که به دنبال بقیه آن ها بگردید.

یکی دیگر از ایرادهایی که می‌شود به بخش گیم‌پلی گرفت، عدم وجود پریدن در بازی است، بازی ای مثل kholat که از هیچ المان خاصی در بخش گیم پلی بهره نمی‌برد، با نبود پرش بسیار خسته کننده می‌شود. ممکن است بگوئید پریدن چطور تاثیر زیادی روی گیم‌پلی بازی می‌گذارد؟ در جواب شما باید گفت: در بازی ای که تنها کار شما گشتن و به دنبال سرنخ بودن است، اگر پرش نباشد و شما فقط محدود به قدم زدن و دویدن در منطقه باشید،خسته کننده نخواهد بود؟ یا بهتر است اینطور بگویم که اگر شما در این بازی می توانستید با پریدن یا بالا رفتن از خیلی موانع و اجسام موجود در محیط، به جستوجو بپردازید، بازی جذاب تر نمی‌شد؟

یکی از نکاتی که نمی‌شود گفت خوب است یا بد، سردرگمی در محیط بازی است. شما ممکن است بعد از چهل دقیقه در محیط بازی راه رفتن به مکان اول خود بازگردید و دقیقا همان لحظه ممکن است که alt+f4 رو بگیرید یا ممکن است بیشتر کنجکاو شده و به جستجو در محل بازی بپردازید.

شما در بازی بعد از چند ثانیه دویدن به خسته شده و چشمان شما تار می بیند. وقتی بار اول با این صحنه مواجه می‌شوید برایتان جالب باشد، اما چندبار که این اتفاق رخ دهد شما به جای لذت بردن. از بازی زده می‌شوید زیرا شما کاری جز راه رفتن ندارید و وقتی بین همان هم وقفه ایجاد شود فقط باید به صفحه مانیتور نگاه کنید.

header-noscale

قسمتی از محیط بازی که در اثر سردرگمی بارها به آن بر می‌خورید.

جلوه کوهستان:

قبل از این که گرافیک بازی را مورد بررسی قرار دهیم لازم به ذکر است که این بازی کلا با گرافیک های amd مشکل داشته و شما هر نوع کارت گرافیکی از خانواده amd داشته باشید بازی را می‌توانید در پایین ترین سطح گرافیکی، با افت فریم تجربه کنید که این قطعا از نکات منفی گرافیک بازی است.

سازندگان این عنوان از موتور unreal 4 استفاده کرده اند، unreal 4 برای ساخت بازی هایی با گرافیک بالا بسیار مناسب است و تیم سازنده هم با درک این موضوع در بحث گرافیک عملکرد نسبتا خوبی داشته اند اما نتوانستند از تمامی قدرت این موتور استفاده کنند.

طراحی محیط بازی بسیار خوب کار شده به طوری که شما می‌توانید حس یک نفر در آن کوهستان سرد و ترسناک را به خوبی درک کنید، به هر طرف نگاه کنید قله هایی مرتفع و محیطی سراسر پوشیده شده با برف همراه با درخت های سوزنی برگ می‌بینید که فضای بازی را به خوبی برای ترس و اظطراب فراهم کرده اند، اما همانطور که گفته شد گیم پلی خشک بازی باعث می‌شود آدم پس از یک ساعت بازی کردن، از این گرافیک زیبا نیز دل زده شود. جزئیات محیط بازی نیز قابل قبول است، مانند طراحی خوب ذرات برف ، بافت های گرافیکی خوب سنگ ها و یا حرکت برگ درختان با باد شدید، همگی در حد خوبی قرار دارند. در خیلی از بازی ها شما وقتی از دور به اجسام و اجزا محیط بازی نگاه می‌کنید همه بسیار با کیفیت هستند اما هنگامی که به آن ها نزدیک می‌شوید شاهد بافت های ضعیف گرافیکی و مصنوعی بودن آن ها خواهید بود، اما در بازی kholat شما خیلی کم شاهد این قضیه هستید و هنگامی که یک قسمت از محیط را چه از دور و چه از نزدیک نگاه کنید شاهد افت کیفیت نخواهید بود. به طور کلی بازی kholat به عنوان یک بازی مستقل از لحاظ گرافیکی در سطح بالایی قرار دارد اما باز هم یادآوری می‌کنم که این گرافیک در کنار گیم پلی خسته کننده نهایتا بازیباز را یک ساعت می‌تواند مشغول کند.

j2aSBSJ

از منظره های چشم نواز بازی

نوای سرما و ترس:

اگه بخواهیم بهترین بخش بازی Kholat را انتخاب کنیم، با قاطعیت باید بگوییم که موسیقی و صداگذاری این بازی از همه ی بخش های آن موفق تر می‌باشد. از لحظه ای که بازی را اجرا می‌کنید، در منو بازی، موسیقی بسیار زیبایی پخش می‌شود که واقعا حس خوبی به بازیباز منتقل می‌کند. سپس بازی را که شروع می‌کنید، داستان با صدای گرم sean bean، راوی مشهور بریتانیایی روایت می‌شود که واقعا داستان بازی را به زیبایی توصیف می‌کند و آدم را در داستان بازی غرق می‌کند (البته باز هم گیم پلی ناقص این بازی این احساس خوب را پس از گذشت یک ساعت از شما می‌گیرد.) در طول بازی در قسمت های مختلف موسیقی های آرام و به تعبیری مرموز پخش می‌شوند که در فضا سازی بازی تاثیر بسیار زیادی دارد، اما بسیاری از زمان بازی را شما باید بدون هیچ موسیقی ای بگذرانید که اگر اینطور نبود بازی دلچسب تر می‌شد. یکی از صداهای زیبایی که در طور بازی می‌شنوید، صدای زوزه باد در کوهستان است که شما رو به خوبی در آن فضا قرار می‌دهد. در کل موسیقی و صداگذاری بازی مشکل خاصی ندارد و در سطح بالاتری از سایر بخش های این بازی قرار دارد.

کلام آخر:

این بازی با توجه به این که به صورت مستقل ساخته شده است در بخش داستان، گرافیک و صداگذاری در سطح قابل قبولی قرار دارد اما گیم پلی بازی باعث می‌شود این خوبی ها از چشم بی‌افتند. در کل با توجه به حرف های زده شده این بازی نمی‌تواند شما را تا انتهای بازی مشغول کند و بعد از نهایتا دو ساعت از بازی زده خواهید شد.



:: موضوعات مرتبط: ، ،

نوشته شده توسط مهدی افشارزاده در سه شنبه 13 مرداد 1394

و ساعت 3:10


Batman: Arkham Knight

پایان یک ابرقهرمان

از احساسات بنیادی وجود هر انسانی، ترس است. ترس از تاریکی، ترس از مرگ و ترس از ارتفاع، تنها بخشی کوچک از احساساتی است که روزانه انسان‌های عادی با آن دست و پنچه نرم می‌کنند. اما چه چیزی بتمن، شوالیه تاریکی را می‌ترساند؟ مردی که روزها به عنوان بیلیونر مجرد به خوشگذرانی می‌پردازد و شب‌ها، بر فراز آسمان گاتهام (Gotham) به مبارزه با جرم و جنایت پرداخته و چیزهایی دیده که هر کسی را تا ابد می‌ترساند و دردهایی کشیده که برای انسان‌های عادی قابل تحمل نیست. پاسخ این سوال را تنها پس از بازی کردن آخرین شماره از سه گانه بتمن راکستدی (Rocksteady) خوهید یافت. 

 


:: موضوعات مرتبط: ، ،

نوشته شده توسط مهدی افشارزاده در سه شنبه 13 مرداد 1394

و ساعت 3:9


شمشیر تاریکی

شمشیر تاریکی

بازی شمشیر تاریکی یکی دیگر از محصولات خوش نام سازندگان بازی معروف گرشاسپ است که توانست موفقیت‌های زیادی را در خارج از کشور کسب کند. این عنوان یک بازی پلتفرمر Fast Paced است و برای تمام کردن کامل آن باید خیلی سریع و چابک باشید.شخصیت اصلی بازی کورو است. کورو مردی جوان است که برای به‌دست آوردن لقب «شمشیر تاریکی» در راه پرخطری گام می‌گذارد. او در این راه می‌کوشد تا تکنیک‌های مبارزه با آخرین استاد نینجای باقی‌مانده را بیاموزد.

شما کوروی جوان را از میان مراحل چالش برانگیز بازی راهنمایی می‌کنید؛ تله‌ها و موانع را پشت سر می‌گذارید و دشمنان را غافل‌گیر کرده و از میان برمی‌دارید. انیمیشن‌های نرم و روان، روش‌های مختلف نابود کردن دشمنان، وجود دشمنان متنوع با قابلیت‌های خاص، کشف آیتم‌های مخفی، جمع کردن امتیازها که با ضربآهنگی همراه هست؛ همه و همه باعث شده تا بازی جذابیت‌اش را تا انتها حفظ و کاملا شما را مبهوت خود کند.

هم‌چنین شمشیر تاریکی توانسته مقامات زیادی هم به‌دست آورد که برخی از آن‌ها به شرح زیر است:
- بازی برگزیده‌ی سردبیران اپل
- برگزیده‌ به عنوان بازی مورد علاقه‌ی سردبیران گوگل پلی
- برگزیده به عنوان بازی نوآورانه در فروشگاه اپل
- قرار گرفتن در لیست بهترین بازی‌های سکوبازی اپل
- قرار گرفتن در لیست بهترین بازی‌های سکوبازی گوگل پلی
- کسب امتیاز 9 از 10 از سایت‌های Pocket Gamer و Gold Award
- کسب امتیاز 4 از 5 از سایت Touch Arcade
- کسب امتیاز 4.5 از 5 از سایت 148Apps





:: موضوعات مرتبط: ، ،

نوشته شده توسط مهدی افشارزاده در سه شنبه 13 مرداد 1394

و ساعت 3:8


The Witcher 3: Wild Hunt

 

شکوه گرگ سفید

وقایع «ویچر 3» دنباله‌ای نسبتا مستقیم بر ادامه نسخه‌های قبلی هستند. اینبار «گرالت» (Geralt) حافظه خود را به طور کامل بازیافته و دیگر در شناختن دوستان و دشمنان خود دچار مشکل نیست. اما در مدتی که گرالت درگیر کابوس بازیابی حافظه از دست رفته‌اش بود، دنیای اطرافش خواب نبوده و با وجود اینکه موفق به کسب خاطرات گذشته‌اش شده، اما سرنوشت آینده خود و کشور بستگی به پیدا کردن دو شخصیت مونث مهم در زندگی‌اش دارد. اولی «ینفر» (Yennefer) ساحره پرآوازه و قدرتمند ولی در عین حال از نظر شخصیتی خاص و محبوب قدیمی گرالت است و نفر بعدی هم کسی نیست جز «سیری» (Ciri)، دختر خوانده و یکی از منابع تاثیرگذار بر گذشته گرالت. با این اوصاف شاید ذهن‌تان بی‌اختیار به سمت داستان‌های جنوب آسیای مرکزی سوق پیدا کند، اما در اشتباه نباشید؛ اوضاع یک کشور جنگ زده و کشمکش‌های پرتنش دو تم اصلی هستند که در جای‌‌جای بازی خود نمایی می‌کنند.

 


:: موضوعات مرتبط: ، ،

نوشته شده توسط مهدی افشارزاده در سه شنبه 13 مرداد 1394

و ساعت 3:8


بازی «عمو نوروز؛ رویای آدم برفی» منتشر شد

بازی «عمو نوروز؛ رویای آدم برفی» منتشر شد

بازی عمو نوروز؛ رویای آدم برفی، از محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که پس از چند ماه تاخیر در فروشگاه‌های همین مجموعه منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بازی عمو نوروز که پیش‌تر قرار بود پیش از سال نو به بازار عرضه شود، با چند ماه تاخیر توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

این بازی در سبک سکوبازی (پلتفرمر) توسط استودیوی تیم سرزمین ماد در مدت 18 ماه تولید شده است و گیم‌پلی بازی بر اساس دو شخصیت «عمو نوروز» و «آدم برفی» شکل گرفته که این دو شخصیت اهداف متضادی با یک‌دیگر دارند.

امیر محمد رضایی، طراح این بازی نوروز را یکی از زیباترین مراسم در سپاس از طبیعت خواند و گفت: متاسفانه هر ساله نوروز بیش از گذشته رو به فراموشی است و اگر از نسل جدید پرسیده شود تفاوت عمو نوروز و حاجی فیروز در چیست، تنها به این یکی سیاه است و دیگری سفید؛ بسنده می‌کند. امیدوارم حاصل تلاش ما باعث شود کمی دید نسل جوان نسبت به نوروز باستانی تغییر کند.

 


:: موضوعات مرتبط: ، ،

نوشته شده توسط مهدی افشارزاده در سه شنبه 13 مرداد 1394

و ساعت 3:7


بزرگ‌ترین پروژه‌های کنسل شده صنعت بازی


 

موضوع کنسل شدن بازی‌های کامپیوتری از سال‌های دور وجود داشته و هر چند وقت یک بار شاهد متوقف شدن ساخت بازی‌هایی هستیم که طرفداران‌شان مدت‌ها منتظر تجربه آن‌ها بوده‌اند. آثاری که بعضی از آن‌ها پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک عنوان جالب را داشتند، ولی هیچ‌وقت امکان عرضه پیدا نکردند. در این مقاله به معرفی 55 بازی کنسل شده می‌پردازیم که هرکدام به دلیلی در لیست ما قرار گرفته‌اند. بعضی از آن‌ها سازندگان بزرگ و معروفی داشته‌اند و بعضی دیگر با نمایش‌ها و اطلاعات اولیه‌شان نظر خیلی‌ها را به خود جلب کردند. لازم به توضیح است که بخشی از این عناوین طبق اعلام سازنده یا ناشر خود متوقف شدند، ولی تعدادی هم به شکل رسمی کنسل نشده و با گذشت زمان و فراموش شدن آن‌ها، تنها می‌توان عبارت "کنسل‌شده" را برای آن‌ها در نظر گرفت. این شما و این هم بزرگترین عناوین کنسل شده صنعت بازی.

 


:: موضوعات مرتبط: ، ،

نوشته شده توسط مهدی افشارزاده در سه شنبه 13 مرداد 1394

و ساعت 3:7


تسلیم شدن یک دختر بچه آواره سوری مقابل دوربین یک خبرنگار !!!

این دختر 4 ساله هنگامی که یک خبرنگار با دوربین به او نزدیک شد تا عکسی از او بگیرد؛ با تصور اینکه سلاحی به سوی او نشانه رفته است، به نشانه تسلیم دستان خود را بالا گرفت.
این امر بسیار غم انگیز است .. این دنیایی است که ما برای کودکانمان ساخته ایم.!!



:: موضوعات مرتبط: گوناگون، ،

نوشته شده توسط مهدی افشارزاده در سه شنبه 13 مرداد 1394

و ساعت 3:3


کاریکاتور گم شدن یک دکل نفتی!

 

 کاریکاتور روز, مطالب طنز و خنده دار

کاریکاتور گم شدن یک دکل نفتی

 

 کاریکاتور روز, مطالب طنز و خنده دار

مطالب طنز و خنده دار

 

کاریکاتورگم شدن یک دکل نفتی, کاریکاتور و تصاویر طنز

دکل نفتی گم شده

 

 کاریکاتور روز, مطالب طنز و خنده دار

عکس های خنده دار

 

 کاریکاتور روز, مطالب طنز و خنده دار

کاریکاتور و تصاویر طنز

 

 کاریکاتور روز, مطالب طنز و خنده دار

کاریکاتور گم شدن یک دکل نفتی



:: موضوعات مرتبط: ، ،

نوشته شده توسط مهدی افشارزاده در سه شنبه 13 مرداد 1394

و ساعت 3:2


کاریکاتور/ بچه طلاق!

 

بچه های طلاق, طنز و کاریکاتور

کاریکاتور بچه طلاق

 

کاریکاتور بچه طلاق, کاریکاتور طلاق

کاریکاتور مفهومی

 

بچه های طلاق, طنز و کاریکاتور

کاریکاتور و تصاویر طنز

 

 کاریکاتور مفهومی, کاریکاتور طلاق

بچه های طلاق

 

بچه های طلاق, طنز و کاریکاتور

کاریکاتور جدایی

 

بچه های طلاق,کاریکاتور بچه طلاق

کاریکاتور آموزنده



:: موضوعات مرتبط: ، ،

نوشته شده توسط مهدی افشارزاده در سه شنبه 13 مرداد 1394

و ساعت 3:2


کاریکاتور اعتیاد به مواد مخدر

کاریکاتور مصرف مواد مخدر,کاریکاتور اعتیاد به مواد مخدر, کاریکاتور اعتیاد

کاریکاتور مصرف مواد مخدر

 

کاریکاتور سیگار کشیدن,کاریکاتور تزریق مواد مخدر,کاریکاتور اعتیاد

کاریکاتور اعتیاد به مواد مخدر

 

عکس های طنز,کاریکاتور مصرف مواد مخدر,کاریکاتورهای مفهومی و آموزنده

کاریکاتور اعتیاد

 

کاریکاتور مصرف مواد مخدر,کاریکاتور اعتیاد به مواد مخدر, کاریکاتور اعتیاد

کاریکاتور مصرف مواد مخدر

 

کاریکاتور سیگار کشیدن,کاریکاتور تزریق مواد مخدر,کاریکاتور اعتیاد

کاریکاتور سیگار کشیدن

 

 عکس های طنز,کاریکاتور مصرف مواد مخدر,کاریکاتورهای مفهومی و آموزنده

کاریکاتور تزریق مواد مخدر

 

کاریکاتور مصرف مواد مخدر,کاریکاتور اعتیاد به مواد مخدر, کاریکاتور اعتیاد

کاریکاتور مصرف مواد مخدر

 

کاریکاتور سیگار کشیدن,کاریکاتور تزریق مواد مخدر, کاریکاتور اعتیاد

کاریکاتور اعتیاد به مواد مخدر



:: موضوعات مرتبط: ، ،

نوشته شده توسط مهدی افشارزاده در سه شنبه 13 مرداد 1394

و ساعت 3:2



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by mahdiiyar ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




این وبلاگ صرفا جهت راهنمایی،مشاوره و اطلاع رسانی ساخته شده است.آشنایی با قوانین پناهندگی زیر نظرسازمان ملل




دلنوشته
گوناگون
جملات ادبی
عکاسباشی
کاتاتونیک
زندگی زیباست
جملات و عکس نوشته های الهام بخش و زیبا برای زندگی
پاراگراف کتاب
اشعار
احمد شاملو
حكيم عمر خيام نيشابوري
سید محمدحسین بهجت تبریزی (شهریار)
پروین اعتصامی
قیصر امین پور
فریدون مشیری
ایران همیشه سبز
تونل زمان
فوتبال یعنی
ستاد مبارزه با چرندیات
به سوی دموکراسی
رگا
هیچ
مهدیاریسم
یک کلام حرف حساب
سبک زندگی
آلزایمر
کپشن خاص
کاف
دیالیکت




مهدی افشارزاده




آیا حذف اکانت مشکل ریپورت را حل می کند؟
اینستاگرام؛ چگونه فالوور بیشتری جذب کنیم؟
چرا «فاطما گل» این قدر پرطرفدار است؟
ربات های تلگرامی که شما را همه فن حریف می کند+ آموزش
ردیاب ارزان ماشین
همسریابی دائم
جلو پنجره جک جی 5
همه چیز درباره درگاه پرداخت

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تریبون تنهایی من و آدرس mahdiiyar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












تنهایی , جملات زیبا , اس ام اس های عاشقانه , جملات عاشقانه , عکس , خیانت , عاشقانه , طبیعت , منظره , بوسه , بغل , رومانتیک , جملات زیبا,اس ام اس های عاشقانه,جملات عاشقانه , عاشقی , دلنوشته ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 72
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 212
بازدید ماه : 1471
بازدید کل : 46288
تعداد مطالب : 1223
تعداد نظرات : 232
تعداد آنلاین : 1